Klar med att sy xD

äntligen e jag klar med min mus matta! resultatet kmr i slutet av inlägget!
jag har inge att säga elr jo JAG HEJAR PÅ AIK O DOM SPELAR PÅ råsunda nu xD
vi är över allt men de e nt ni för ni är djurgårds jävlar hand i hand vi hejar på aik!
JAAAA aik van över helisingborg!
dom här spelarna gjorde mål
hitta bara bild på en av dom xD
eeee råka radera den bilden så skiut i det iaf nu får ni se hur min mus matta blev xD
kludra på den för länge sen! :) när jag får en ny matta ska jag bara måla en sak xD
haj döö

Kommentarer
Postat av: Jöl!!kan jag få en design av dejj..

Hajj kan jag få en sesign av dejj... Vi pratar mer på msp

Svar: Okej maila mig pa msp
Julia Thunborg

2012-09-09 @ 10:06:19
URL: http://mspjulliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0